Motocross Cup - Etapa 3

Motocross Cup – 5 Iulie 2014 – Bolintin Vale

Motocross Cup - Etapa 3

Data desfasurare: 5 Iulie 2014
Locatie: Bolintin Vale – Judetul Giurgiu
Organizator: Top Cross TCS si Dual Racing Media
Intrare Spectatori: Liber

Program Motocross Cup
08:00 – 10:20 REVIZIA TEHNICA
10:30 – 10:50 ANTRENAMENT LIBER MX AMATORI + MX VETERANI
10:55 – 11:15 ANTRENAMENT LIBER MX65 + MX85
11:20 – 11:45 ANTRENAMENT LIBER MX1 + MX2
12:00 – 12:20 ANTRENAMENT OFICIAL MX AMATORI + MX VETERANI
12:25 – 12:45 ANTRENAMENT OFICIAL MX65 + MX85
12:50 – 13:15 ANTRENAMENT OFICIAL MX1 + MX2
14:30 MANSA 1 MX AMATORI + MX VETERANI(15 MIN. + 2 TURE)
15:00 MANSA 1 MX65(12 MIN. + 2 TURE) MX85(20 MIN + 2 TURE)
15:30 MANSA 1 MX1/MX2 (25 MIN. + 2 TURE)
16:30 MANSA 2 MX AMATORI + MX VETERANI(15 MIN. + 2 TURE)
17:00 MANSA 2 MX65(12 MIN. + 2 TURE) MX85(20 MIN + 2 TURE)
17:30 MANSA 2 MX1/MX2 (25 MIN. + 2 TURE)
18:00 ATENTIE FESTIVITATEA DE PREMIERE IMEDIAT DUPA MANSA 2 MX1/MX2 SE PREMIAZA PANA LA LOCUL 6!

Etapa III a Motocross CUP se muta de pe circuitul Autostrada A1 pe circuitul Corsarul Rosu, Bolintin Vale
Cluburile sportive Top Cross TCS si Dual Motors confirma etapa III a Motocross CUP, care se va desfasura in continuare sambata, 5 iulie, insa pe circuitul Corsarul Rosu, din Bolintin Vale si nu pe cel cunoscut sub denumirea “Autostrada A1 Miltiari”. Schimbarea circuitului este cauzata de faptul ca o mare parte din circuitul Autostrada A1 Militari este in continuare sub ape, iar precipitatiile cazute in ultimele sase saptamani au facut ca in tot acest interval, interventia utilajelor de intretinere sa fie imposibila.

Circuitul Corsarul Rosu se prezinta in conditii mult mai bune, astfel incat, in aceste conditii, va deveni sambata scena actului trei din actualul sezon al Motocross Cup.

Mai multe detalii ne ofera Adrian Raduta, care isi asuma decizia luata:
“Ultimul lucru pe care ni-l dorim este sa amanam, sa anulam curse sau sa schimbam circuitele, dar atunci cand tragem linie, rolul nostru este sa gestionam o competitie in cel mai bun mod pentru sportivi, sa luam decizii cat mai corecte si sa ni le asumam”, spune el. “Motivul pentru care nu vom avea o cursa pe circuitul Autostrada A1 nu este legat nici de apa care balteste acolo, nici de iarba crescuta peste tot. Putem face reparatii, dar pamantul a absorbit foarte multa apa, ca un burete, iar riscul este mare ca acest circuit sa se prezinte prost, afectand siguranta sportivilor. Nu ne dorim accidentari. La Autostrada A1, terenul este mai jos, apa nu se absoarbe, iar conditiile ar fi improprii pentru un concurs”, explica Raduta.

Situatia ar fi asemanatoare cu cea din etapa de campionat est-european desfasurata in Serbia, in care s-au format santuri adanci chiar in zonele de decolare, care s-au uscat si au cauzat multe accidentari in randul sportivilor.
Aceasta, in conditiile in care circuitul din Serbia, nu a fost nici pe departe atat de expus precipitatiilor, ca si Autostrada A1, iar aici, cele mai inundate zone sunt tocmai cele dinaintea trambulinelor. In schimb, circuitul Corsarul Rosu si-a dovedit deja capacitatea de a face fata precipitatiilor, chiar si abundente, desi se spera ca acestea ne vor scuti de aceasta data. Asadar, daca ultima cursa s-a alergat la Corsarul Rosu pe noroi si pe o ploaie torentiala, de aceasta data, pe uscat, conditiile vor fi diferite pe acest circuit, sportivii putandu-se bucura in continuare de diversitate, iar spectatorii de conditii mult mai propice de a viziona o cursa spectaculoasa.